marți, 28 ianuarie 2020

Mesajul lui Iisus

Multi occidentali se mai considera crestini. Desi crestinismul, aidoma comunismului,nu s-a realizat niciodata in niciun colt din lume.In plus, exista o afinitate profunda intre crestinism si comunism. Exista o profunda afinitate si in decaderile lor. In numele regatului cerului, s-au dedat la tot felul de samavonicii, violente si inchizitii. Este greu de numarat rugurile, de o parte, si impuscaturile,de cealalta parte. Este o competitie macabra si nu vom cunoaste niciodata numele invingatorului...extras carte Initiere in Taoism-Francesco Casarreti


Cand ne ranim unii pe altii nu facem decat sa ne ranim pe noi insine.Cand un copil moare de foame in Africa,o parte din noi moare de foame.Cand un copil se naste intr-o familie sanatoasa si grijulie,in oricare parte a lumii,o parte din noi se naste.Cand un soldat moare in Bosnia,o parte din noi moare.Suntem atat agresorul,cat si victima.Acest lucru ne-a invatat Hristos.El a vorbit despre un rege care a zis,,Am fost dezbracat,si tu m-ai imbracat:Am fost bolnav si tu m-ai vizitat; Am fost la inchisoare si tu ai venit la mine.''Si Iisus Hristos,Regele Cerurilor,a explicat,,ori de cate ori ati facut aceste lucruri unuia dintre acesti foarte neinsemnati frati ai Mei,Mie mi le-ati facut''(Matei 23:35-40). Aceasta este Individualitatea Comuna.In alt loc Iisus vorbeste despre aceasta:,,Eu sunt Vita,voi sunteti mladitele''(Ioan 15:5).
Unul dintre cele mai profunde si marete adevaruri este acela ca avem cu totii un loc egal in trupul lui Hristos.

 Iisus continua,,caci despartiti de Mine,nu puteti face nimic.''(Ioan 15;5). Mi-e teama ca unii s-ar putea feri de un mesaj crestin cu asemenea incarcatura.Deoarece Hristos a spus de asemenea,,nimeni nu vine la Tatal decat prin mine''(Ioan 14:6).

Ce a vrut Iisus sa spuna prin,,Eu sunt calea,adevarul si viata''?(Ioan14:6).Ce este Hristos? Ce este Logosul? Nu este Iubire,Intelepciune si Putere? Acesta este triunghiul sacru: Iubirea universala si neconditionata de deasupra;Intelepciunea inimii si amintii unificate; si Puterea Binelui care invinge slabiciunea.

Ceea ce Hristos le spunea acelora,,care au urechi de auzit sa auda (Marcu 4:23)era faptul ca orice barbat sau femeie care isi foloseste ratiunea,iubirea si puterea intr-un mod corespunzator si Divin este un crestin,indiferent daca se numeste budist,musulman sau este un frate sau o sora de o alta credinta.

Biserica  a gresit grav in acest punct.



Iisus a venit sa ne elibereze de iluzii,nu ca sa ne asupreasca. De ce a venit? El insusi a spus-o: ,,Eu am venit ca oile sa aiba viata,si s-o aiba din belsug''(Ioan 10:10).

Extras carte Practica Ezoterica- Stylianos Atteshlis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...