Yoga este cel mai vechi sistem de instruire din lume si poate data de acum 5000 de ani
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 16 decembrie 2016

Ce nu va spune nutritia obsinuita.- YOGA NUTRITIEI




E bine sa aveti la o masa mai multe gusturi evident din gama celor naturale.Medicina ayurveda si medicina traditionala chineza cunosc importanta acestor lucruri.De aceea gatesc usor dar apetisant cu diverse gusturi.Fiecare gust tine de un organ anume.Ganditi-va de ce dupa mahmureala aveti nevoie de ciorba de potroace,sau putin zeama de varza.Ficatul are mare nevoie fiindca a fost suprasolicitat.Insa puteti sa-i dati acest gust fara sa-l solicitati , de buna voie.Este o bucurie pentru organe cand primeste fiecare gustul lui.A venit postasul spune splina. Gustul fiecărui aliment pe care îl ingerăm face să ajungă mai multă energie în organ: acru la ficat, amar la inimă, dulce la splină, picant la plămâni şi sărat la rinichi.

Oamenii în general preferă un anumit gust cu preponderenţă, unii două sau mai multe. Este de dorit ca să mâncăm la fiecare masă în porţie egală alimente cu cele cinci gusturi, astfel nu tulburăm funcţionalitatea energiei în organe şi intercondiţionările stabilite de Creator. De asemenea, putem alege alimentele astfel încât să primim şi toate cele cinci culori frumos aranjate în farfurie.

Trebuie sa fim atenti sa nu mancam in exces un aliment cat ni s-ar parea de bun pentru nu exagera cu un anumit gust si a nu stimula mai mult decat trebuie un organ.

Stiti de ce la chinezi exista pe masa un tamburel rotund pe care se pun toate mancarurile ? In momentul in care se vad toate macarurile creierul pregateste organismul pentru a-si prepara sucurile gastrice.E deosebire mare de faptul de a le aduce pe rand.Puteti incerca si d-voastra acest lucru de sarbatori.Exista foarte multe nivele ale nutritiei,de aceea pentru ca vin sarbatorile nu vreau sa va stric cheful intrand in chestii care par sa va fure placerile.Tineti minte,par doar...ATENTIE;Aveti mare grija la alimentele cu potential alergen.Fiecare om are aproape in mod sigur un aliment pe care nu il tolereaza.Avand in vedere ca de sarbatori va supraincarcati,evitati macar alimentele care nu le tolerati.Si folositi ghimbir sau oregano sau puneti putin ardei iute,chili poate ca mancarurile sa devina termogene la mancarurile grele si pentru a mari focul gastric. Ardeiul putin iute si nu in cantitati mare pus la mancarurile grele,poate sa arda caloriile in exces.

Instructor Yoga Tudor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu