Yoga este cel mai vechi sistem de instruire din lume si poate data de acum 5000 de ani, altii o dateaza chiar din vremuri imemoriale

duminică, 8 ianuarie 2017

CEI TREI ASISTENŢI NEVĂZUŢI AI SUCCESULUI




SINELE TĂU SUPERIOR
Primul asistent nevăzut al succesului
  
 „Sursa este nelimitată. Nu cunoaşte margini; se întinde la nesfârşit şi este de o abundenţă fără de sfârşit… Renunţarea la îndoială înseamnă decizia de reconectare la sinele tău iniţial.”
– Dr. Wayne W. Dyer



Sine superior, puteri superioare

Meditaţia puterii

Foloseşte această tehnică pentru orice ai avea nevoie. De exemplu, poţi să afirmi:
Sunt deschis faţă de capacitatea spiritului meu de a…
• …avea încredere.
• …de a se elibera de îngrijorare.
• …de a mă ierta pe mine însumi.
• …de a primi informaţii.
• …de a duce acest proiect la bun sfârşit.
• …de a mă trezi revigorat.
• …de a-mi asuma riscuri.
• …de a fi împăcat.


Descoperă inspiraţia



Lasă-ţi sinele superior să lucreze pentru tine




Afirmaţii pentru conectarea cu sinele superior
• Zi de zi devin din ce în ce mai conştient de spiritul meu etern. Trăiesc în pacea pe care mi-o aduce spiritul meu.
• Sunt deschis faţă de claritatea, înţelepciunea, graţia şi puterea spiritului meu.
• Mă deschid în faţa capacităţii spiritului meu de a iubi şi a fi iubit, de a crea, de a avea încredere şi de a primi.
• Din ce în ce mai mult, ascult glasul intuiţiei mele. Inspiraţia vine sub multe forme şi în momente neaşteptate, aducând în fiecare zi cunoaşterea şi călăuzirea.
• Mă eliberez de grijile pământene şi îmbrăţişez pacea identităţii mele eterne.

Autor: Sandra Anne Taylor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu